moorethanthis.blogg.se

16 år tjej, en helt vanlig tonåring i sina värsta år. Beslutsångest, prestationsångest, att passa in. Idealen tar över helt enkelt. Världen håller på att gå under, trots det försöker jag att hålla mig uppe. Följ mig i min blogg, där jag kommer skriva om allt som rör min vardag. Enjoy.

Allt är förlåtet men inget är glömt.

Kategori:

Djup rubrik.
Har typ varit sur och ledsen hela dagen. Åkte till Fridas jobb i morse och tröståt en glass, mådde illa som bara attans. Skulle även ut och springa imorse, men var för fet så fick håll efter typ 100 meter. Fick reda på att jag kommer missa the voice. Ja, mitt liv är inte på topp just nu.

Ligger förövning i en trång säng med Rut i Västerås. Som tur är älskar jag att vara här, dock är de folk som skriker utanför fönstret. Ungdomar, jag vill också ha kul. Jävla skit. Hejdå.

JAG HATAR OCH ERKÄNNA DET. Men jag saknar er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: