moorethanthis.blogg.se

16 år tjej, en helt vanlig tonåring i sina värsta år. Beslutsångest, prestationsångest, att passa in. Idealen tar över helt enkelt. Världen håller på att gå under, trots det försöker jag att hålla mig uppe. Följ mig i min blogg, där jag kommer skriva om allt som rör min vardag. Enjoy.

oönskad.

Kategori: Allmänt

min mamma hatar mig, jag höde att hon sa de i telefonen till pappa, japp. Jag är ett missdag. 
 
I alla fall, de här senaste dagarna har jag varit med victoria, varit på hammarby match, varit hos marcus. Sen igår ringde lina kvart i ett, och sa att de var kul folk i hamnen, skulle upp 7. YOLO. de var inte så kul, menmen. 

Nu ska jag snart till ellen, där denise och matilda är. Får typ cykla eftersom jag inte har någon skjus, som vanligt. Aja, hejdå. är typ ledsen.'
jag saknar den här sommare, allt var verkligen perfect. 

( typ en vecka försenat)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: