moorethanthis.blogg.se

16 år tjej, en helt vanlig tonåring i sina värsta år. Beslutsångest, prestationsångest, att passa in. Idealen tar över helt enkelt. Världen håller på att gå under, trots det försöker jag att hålla mig uppe. Följ mig i min blogg, där jag kommer skriva om allt som rör min vardag. Enjoy.

lägg din hand mot min kind.

Kategori: Allmänt

hejsan! nu är första dagen i gymnasiet avklarad, en av de värsta dagarna i min skolgång. eller nej, nu ska jag inte överdriva. Men tror inte första dagen är bra för någon. Idag var det i alla fall bättre, imorgon ska jag till roden. Titta på sam-ekonomi programet. Då kanske ni förstår att jag inte alls trivs på tibble. Kommer därför byta, förhoppingsvis. 
Jag som ville komma ifrån norrtälje, men jag tror att de är bäst om jag inte går estet. Eller ska nog gå media, för där går ett mongo. nu är jag irriterad. hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: