moorethanthis.blogg.se

16 år tjej, en helt vanlig tonåring i sina värsta år. Beslutsångest, prestationsångest, att passa in. Idealen tar över helt enkelt. Världen håller på att gå under, trots det försöker jag att hålla mig uppe. Följ mig i min blogg, där jag kommer skriva om allt som rör min vardag. Enjoy.

jag kommer stanna vid dig sida så länge du vill ha mig där.

Kategori: Allmänt

heeeej! levt yolo dom senaste dagarna, i måndags var jag med denise ellen & matilda, somnade 4 skulle upp halv sju och jobba, yolo.
åkte till lina senare på kvällen på onsdagen, vi åkte till edsbro, dygnade, inte så najs. Åt inte på 24 timmar, åkte hem till lina och sov. På kvällen åkte vi till johan enz, fekkke. Emma och jag gick gem vid 2 typ, skulle gå i en timme, åkte förbi några moppar som vart hos johan tidigare, dom körde hem oss, 100% lagligt seriöst. Dock ramlade en ut av dem. Hahahhahaha i 30 km i timme, ingen gjorde illa sig. fact. 
När vi kom till lina på kvällen stannade moppe killarna som var linus, granaten, andreas, robert, typ dem tror jag ????? 

Sen när vi vaknade på torsdagen tog jag ledigt från jobbet, på kvällen kom två pojkar på besök. 
Igår chillade vi (fult) sen åkte in till norrtälje, blev fight då jag inte ville åkta till edsbro igen, eftersom de sög. Men lina och emma ville absolut inte sitta hemma, jag skulle liksom jobba så kunde verkligen inte åka dit. Så skulle dom fixa skjus till mig i en timme även fast jag skrek att jag inte ville med. Men dom fattade inte. 

I alla fall åkte jag hem och dom till edsbro, jobbade i dag. till 3, övertid duktig som jag är. Sista dagen idag på hela sommaren, så sjukt skönt. Sen sprang jag, fast fick ettsamtal av emsi och linis som jag pratade med hela vägen istället. Nu har jag duschat och sitter i min säng. Skulle typ till jonte idag men eftersom hemma och lina skulle till edsbro igen så sket sig det. Får se om jag följer med, är ty 70% på att jag inte pallar med den hålan. HERRÅÅÅÅ.
hahahahaha, åh. Ni förstår inte att jag faktiskt saknar er? Seriöst så sitter jag här med tårar i ögonen. Vafan hände, förlåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: