moorethanthis.blogg.se

16 år tjej, en helt vanlig tonåring i sina värsta år. Beslutsångest, prestationsångest, att passa in. Idealen tar över helt enkelt. Världen håller på att gå under, trots det försöker jag att hålla mig uppe. Följ mig i min blogg, där jag kommer skriva om allt som rör min vardag. Enjoy.

yolo

Kategori: Allmänt

levt yolo idag, ringde frida, bestämde mig att åka till norrtälje 20 minuter innan bussen gick. yolo. 
Åkte in och köpte picknick, åt den. victoria åkte hem. Frida och jag gick till parken. Gustav och Kalle kom efter ett tag. Va med dom hela dagen. Hjälpte en svin full tant,  hon somnade på bänken och trillade ner. kul. Gustav ringde polisen, gentleman som han är.
Imorgon ska jag till vösterås eller stannar hemma. hörs när något kul händer, den här gången var de tanten. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: